Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- 1 jaar relevante werkervaring
- Goede kennis en ervaring met Microsoft Excel
- Affiniteit met data en ervaring met PowerBI is een pre
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je kunt goed samenwerken en je bent nauwkeurig, analytisch en leergierig
Wat krijg je?
- Maximaal €5.000 euro bruto p/m o.b.v. een 37,5-urige werkweek
- 37,5-urige werkweek
- 34,5 vakantiedagen
- Er is veel ruimte voor persoonlijke groei en opleidingsmogelijkheden
- 13e maand en een goede pensioenregeling zonder kosten
- Vergoeding voor de sportvereniging (25 euro per maand), fietsvergoeding en vergoeding notariële kosten van €750 in 3 jaar
- Thuiswerkfaciliteiten, iPhone, laptop en PC privé-regeling
Wat doe je?
- 20% Processen inrichten en verbeteren
- 15% Over procesoptimalisatie adviseren
- 15% Nieuwe releases testen en implementeren
- 40% Oplossen van tickets en doorverwijzen
- 10% Verzorgen van trainingen
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Marsha Mensinck
Vacature
Als Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de beschikbaarheid en continuïteit van informatiesystemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne collega's, leveranciers en ketenpartners. Daarnaast focus je op de doorontwikkeling van systemen, inclusief het opstellen van rapportages en het beheren van gebruikersfunctionaliteiten. Je adviseert over procesverbeteringen en vertaalt deze naar applicatie-inrichtingen. Daarbij test en implementeer je nieuwe software releases en houd je gebruikersdocumentatie actueel.
Je bent ook een belangrijke gesprekspartner bij lopende projecten, waarbij je de communicatie tussen IT en de rest van de organisatie faciliteert. Daarnaast draag je bij aan de verbetering van de dienstverlening door trainingen te verzorgen voor eindgebruikers. Door je betrokkenheid help je de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren en speel je een belangrijke rol in het streven naar optimalisatie en efficiency binnen de organisatie.
Je komt te werken op de afdeling I&P (ICT en Procesoptimalisatie) bestaande uit Functioneel Beheerders, een Data Engineer, Adviseurs, Security, Servicedesk en Projectmanagers.
Als je het leuk vindt om bij te dragen aan de stabiliteit en innovatie van informatiesystemen en je het niet erg vindt om nauw samen te werken met verschillende teams en stakeholders, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je veel interactie met collega's die ook gebruikers zijn van data en applicaties. Je ziet direct resultaat in de verbeterprocessen, waarbij je een belangrijke rol speelt binnen de interne organisatie.
Op een minder leuke werkdag heb je te maken met niet-werkende applicaties of onjuiste data die snel hersteld moet worden. Er wordt sterk op jou en je team geleund om dit snel op te lossen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Dagstart
- Processen inrichten en verbeteren
- Lunch
- Over procesoptimalisatie adviseren
- Nieuwe releases testen
-
- Dagstart
- Lunch
- Processen inrichten en verbeteren
- Stand-up sessie voorbereiden
- Rapportages genereren
- Mails lezen en beantwoorden
-
- Dagstart
- Lunch
- Proces vertalen naar applicatie
- Dienstverlening verbeteren
- Gebruikersdocumentatie bijhouden
-
- Dagstart
- Lunch
- Voortgang projecten bespreken
- Tickets oplossen
- Nieuwe releases testen
- Stand-up sessie voorbereiden
-
- Dagstart
- Lunch
- Tickets oplossen
- Proces vertalen naar applicatie
- Procesverbeteringen adviseren
- Nieuwe processen inrichten
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Werken bij De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB)
De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie is de beroepsorganisatie van notarissen en kandidaat-notarissen, gevestigd in Den Haag. De organisatie onderhoudt contacten met de overheid, politiek en maatschappelijke organisaties en richt zich op kwaliteitsbevordering, regelgeving, toezicht, opleidingen, informatietechnologie en publieksvoorlichting. Daarnaast is de KNB aangesloten bij zowel een Europees als een wereldwijd samenwerkingsverband van notariaten. Voor meer informatie over de KNB zie: www.knb.nl.
- Kantoor in Den Haag
- 65 medewerkers
- 50% / 50%
- Gem. leeftijd 40 jaar
- Thuiswerkmogelijkheden
- Geen dresscode