Functioneel Beheerder

Functioneel Beheerder

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) Den Haag

Wat is vereist?

  • Hbo werk- en denkniveau
  • 1 jaar relevante werkervaring
  • Goede kennis en ervaring met Microsoft Excel
  • Affiniteit met data en ervaring met PowerBI is een pre
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Je kunt goed samenwerken en je bent nauwkeurig, analytisch en leergierig

Wat krijg je?

  • Maximaal €5.000 euro bruto p/m o.b.v. een 37,5-urige werkweek
  • 37,5-urige werkweek
  • 34,5 vakantiedagen
  • Er is veel ruimte voor persoonlijke groei en opleidingsmogelijkheden
  • 13e maand en een goede pensioenregeling zonder kosten
  • Vergoeding voor de sportvereniging (25 euro per maand), fietsvergoeding en vergoeding notariële kosten van €750 in 3 jaar
  • Thuiswerkfaciliteiten, iPhone, laptop en PC privé-regeling

Wat doe je?

  • 20% Processen inrichten en verbeteren
  • 15% Over procesoptimalisatie adviseren
  • 15% Nieuwe releases testen en implementeren
  • 40% Oplossen van tickets en doorverwijzen
  • 10% Verzorgen van trainingen

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Vacature

Als Functioneel Beheerder ben je verantwoordelijk voor het waarborgen van de beschikbaarheid en continuïteit van informatiesystemen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor interne collega's, leveranciers en ketenpartners. Daarnaast focus je op de doorontwikkeling van systemen, inclusief het opstellen van rapportages en het beheren van gebruikersfunctionaliteiten. Je adviseert over procesverbeteringen en vertaalt deze naar applicatie-inrichtingen. Daarbij test en implementeer je nieuwe software releases en houd je gebruikersdocumentatie actueel.

Je bent ook een belangrijke gesprekspartner bij lopende projecten, waarbij je de communicatie tussen IT en de rest van de organisatie faciliteert. Daarnaast draag je bij aan de verbetering van de dienstverlening door trainingen te verzorgen voor eindgebruikers. Door je betrokkenheid help je de kwaliteit van dienstverlening te verbeteren en speel je een belangrijke rol in het streven naar optimalisatie en efficiency binnen de organisatie.

Je komt te werken op de afdeling I&P (ICT en Procesoptimalisatie) bestaande uit Functioneel Beheerders, een Data Engineer, Adviseurs, Security, Servicedesk en Projectmanagers.

Als je het leuk vindt om bij te dragen aan de stabiliteit en innovatie van informatiesystemen en je het niet erg vindt om nauw samen te werken met verschillende teams en stakeholders, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Functioneel Beheerder

Op een leuke werkdag heb je veel interactie met collega's die ook gebruikers zijn van data en applicaties. Je ziet direct resultaat in de verbeterprocessen, waarbij je een belangrijke rol speelt binnen de interne organisatie.

Op een minder leuke werkdag heb je te maken met niet-werkende applicaties of onjuiste data die snel hersteld moet worden. Er wordt sterk op jou en je team geleund om dit snel op te lossen.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
    • Dagstart
    • Lunch
    • Processen inrichten en verbeteren
    • Stand-up sessie voorbereiden
    • Mails lezen en beantwoorden
    • Dagstart
    • Proces vertalen naar applicatie
    • Dienstverlening verbeteren
    • Gebruikersdocumentatie bijhouden
    • Dagstart
    • Lunch
    • Proces vertalen naar applicatie
    • Procesverbeteringen adviseren
    • Nieuwe processen inrichten

Voorbeeld uit de praktijk

Vanuit het team Belangenbehartiging en Communicatie is er een actualiteit waarbij de media betrokken zijn. Later op de dag heeft de voorzitter van het bestuur data nodig over de notariële praktijk voor een interview. Wat doe je?

Je onderneemt actie om de benodigde gegevens over de notariële praktijk te verzamelen. In nauwe samenwerking met de belangenbehartiger zorg je ervoor dat de benodigde informatie accuraat en tijdig wordt samengesteld. Je analyseert relevante informatiebronnen en verwerkt deze tot bruikbare rapportages. Vervolgens lever je de gegevens op een overzichtelijke en begrijpelijke manier aan, zodat de voorzitter van het bestuur goed voorbereid is op het interview met de media. Door snel te handelen en effectief samen te werken, draag je bij aan de professionele ondersteuning van de belangenbehartigingsactiviteiten binnen de organisatie.

Groeipad

Functioneel Beheerder

Werken bij De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB)

De Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie is de beroepsorganisatie van notarissen en kandidaat-notarissen, gevestigd in Den Haag. De organisatie onderhoudt contacten met de overheid, politiek en maatschappelijke organisaties en richt zich op kwaliteitsbevordering, regelgeving, toezicht, opleidingen, informatietechnologie en publieksvoorlichting. Daarnaast is de KNB aangesloten bij zowel een Europees als een wereldwijd samenwerkingsverband van notariaten. Voor meer informatie over de KNB zie: www.knb.nl.

  • Kantoor in Den Haag
  • 65 medewerkers
  • 50% / 50%
  • Gem. leeftijd 40 jaar
  • Thuiswerkmogelijkheden
  • Geen dresscode

Collega's

Foto van medewerker Marsha Mensinck
Foto van medewerker Leo
Foto van medewerker Corinne

Marsha Mensinck (31) - Medewerker P&O

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik was 6 jaar geleden op zoek naar een baan met veel afwisseling. Via via werd ik benaderd voor een vacature, en na het eerste gesprek voelde het direct goed. De innovatie, het maatschappelijke aspect en de ontwikkelingsmogelijkheden maken dat ik hier heel goed op mijn plek zit!

Wat was je vorige baan?
Secretaresse bij de Volksbank

Wat doe je in je vrije tijd?
Het liefst ga ik ’s avonds naar een boksles, yoga of een rondje hardlopen. Mijn vrije dagen vul ik graag met bezoeken aan het strand met onze dochter en hond. Ook hecht ik veel waarde aan doorbrengen van het weekend met familie en vrienden.

Leo (63) - Adviseur Procesoptimalisatie (ICT&Procesoptimalisatie)

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na bijna mijn hele carrière in detachering te hebben gewerkt, had ik de behoefte om meer voor langetermijndoelen te gaan, maar dan wel in een dynamische omgeving. De vacature bij de KNB voldeed daar precies aan, en in de praktijk klopt dat nog steeds!

Wat was je vorige baan?
Consultant-Project manager

Wat doe je in je vrije tijd?
Samen met vrienden of familie eropuit. Bijvoorbeeld naar theater of museum. En sporten.

Corinne (46) - Teamcoördinator cursussen & congressen, afdeling B&C

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Hiervoor was ik werkzaam bij verschillende notariskantoren. Toen ik een vacature van de beroepsorganisatie voorbij zag komen, leek het mij erg leuk om op een andere manier met het notariaat bezig te zijn. Ik was direct enthousiast en inmiddels werk ik hier al 19 jaar met heel veel plezier!

Wat was je vorige baan?
Secretaresse onroerend goed

Wat doe je in je vrije tijd?
Wandelen, sporten, lezen en afspreken met vrienden.

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven